מוצר נוסף בהצלחה
2021-08-12T11:13:54+03:00

מגוון רחב של כלי גינון נטענים מקצועיים

מחפשים כלי גינון נטענים מקצועיים, אמינים ואיכותיים? זקוקים לכלים חדישים ומתקדמים לצרכי טיפוח של גינה פרטית או לעבודות גננות מקצועיות? אם כן, חברת אדי אור מעמידה לרשותכם מגוון רחב של כלי גינון נטענים מומלצים המגיעים ממיטב היצרניות העולמיות, ומתאימים לשורה ארוכה של עבודות נדרשות כגון כיסוח דשאים, גיזום גדר חיה, סילוק עלים, ניסור ענפים ועוד.

לרשותכם עומד צוות מקצועי שישמח לסייע בבחירת הכלים המתאימים לצרכיכם, כפועל יוצא של סוג העבודה הנדרשת, מסגרת התקציב העומדת לרשותכם, דרישות מיוחדות ועוד.

 

כל הכלים הנטענים לעבודות גינון

כאמור, בחברתנו תמצאו מבחר עשיר של כלי גינון נטענים מקצועיים, החל במסורי שרשרת, דרך מפוחי עלים, ועד לגוזמי גדרות חיות. לדוגמא, אנו מציעים מארז מסור שרשרת 24V של greenworks המגיע עם שתי סוללות 2AH  ומטען מהיר, ושנתיים אחריות.

בנוסף, אנו מציעים מארז מכסחת דשא נטענת 80V של אותו המותג, המגיעה גם היא עם מטען מהיר ועם סוללת ליתיום 2AH 80V. מדובר במכסחת בעלת מנוע חשמלי לגלגלים הדוחף את גלגליה ולכן המפעיל אינו צריך להתאמץ על ניודה ורק צריך לכוון אותה לצדדים. זהו מנוע ללא פחמים המייצר מהירות נסיעה של בין חצי מטר למטר וחצי בשנייה, וברוחב כיסוח של 46 ס"מ. כמו כן, למכסחת של greenworks יש ידית הרמה משותפת לכל 4 הגלגלים, ולא פחות מ- 7 מצבי גובה לכיסוח הנעים בין 28 ס"מ ל- 80 ס"מ. המשמעות היא שניתן לכוונן את הגובה בדיוק לגובה הדשא הרצוי בהתאם לשיקולים שונים של אסתטיקה ונוחות. כמו כן, למכסחת זו יש 3 מצבי עבודה של פליטה אחורית לשק איסוף בנפח 55 ליטר, פליטה צידית או מצב גריסה, המקנים נוחות מרבית ובחירה בדרך העבודה המתאימה ביותר לצרכיכם וממטרותיכם.

דוגמא נוספת של כלי גינון נטענים מומלצים המוצעים על ידינו הינו גוזם גדר חיה, כלי מבוקש על ידי רבים המעוניינים לטפח את הגדר המפרידה את חצרם מהשכנים ומעוברים ושבים, ומייצר תחושה טבעית ונינוחה בחצר עצמה. זהו גוזם בעוצמה של 80V עם מטען מהיר וסוללת ליתיום 2AH 80V, בעלת להבים באורך של 51 ס"מ עם פעולה להבים כפולה. האורך הכללי של הגוזם הינו שני מטרים ועובי החיתוך המקסימאלי שלו הינו 18 מ"מ תוך שהוא מבצע 1,500 פעולות בדקה, וניתן לשנות את זווית הראש עד למאה עשרים וחמש מעלות. משקלו ללא סוללה הינו 4.88 ועוצמת הרעש הינה 96 דציבל.

 

בחירה נכונה של כלי גינון נטענים מקצועיים

לאורך שנים רבות אנו מספקים שירות מקצועי לתושבי הרצליה וגוש דן, דרך חנות ענקית המשתרעת על פני כשש מאות מ"ר. בחנות גם ניתן כמובן ייעוץ מקצועי ללקוחות, אולם כיום ניתן להשיג את מוצרינו גם דרך אתר האינטרנט, בהזמנה פשוטה ובטוחה עם אפשרות לאיסוף עצמי או קבלת הכלים עם שליח. על כן, לקוחות המעוניינים להזמין דרך האתר מוזמנים לפנות אלינו לצורך קבלת סיוע מקצועי בבחירת כלי גינון נטענים מומלצים. בין היתר, בבחירת הכלים יש לשים את הדגש על מותג אמין, מוערך ומוכר בעולם הכלים הנטענים, על עוצמת המנוע ועל איכות הסוללה, על זמן העבודה המסופק לעומת זמן טעינה מהיר, על האפשרות לקנות סוללה חליפית לצד המארז להגדלת זמן העבודה האפשרי, על יכולתו של הכלי להתמודד עם מאפייני העבודות הנדרשות, וכמובן גם על המחיר.

 

להזמנת כלי גינון נטענים מומלצים

כאמור, כלי גינון נטענים מקצועיים ניתן להזמין כבר עכשיו דרך אתר החברה. לפרטים נוספים ולקבלת סיוע מהצוות שלנו הנכם מוזמנים לפנות אל חברת אדי אור בטלפון 09-9585735.