מוצר נוסף בהצלחה
2021-08-12T11:09:31+03:00

מגוון אביזרים לבית חכם
בשנים האחרונות עוברים יותר ויותר בעלי בתים ודירות בישראל אל מוצרים של "בית חכם", וכמובן גם בתים חדשים נבנים עם מערכות כאלו המוטמעות בהם מלכתחילה. חברת אדי אור מעמידה לרשותכם מגוון אביזרי בית חכם, מהם תוכלו להתרשם כאן.

אבל מה זה בית חכם?

ראשית, חשוב להדגיש כי בית חכם אינו בהכרח בית חדש שנבנה זה עתה בו משולבות המערכות מראש, אלא שבאמצעות התקנת בקרים חכמים ניתן להפוך מספר מערכות לחכמות גם בבתים קיימים. ואם אתם שואלים את עצמכם מה זה בית חכם נסביר כי תחת קטגוריה זו נמצאים אביזרים וטכנולוגיות שונות המשדרגים את איכות החיים על ידי ביצוע פעולות של המערכת באופן אוטומטי.

מה זה אומר בעצם? זה אומר למשל שאם יש לכם תריסים חשמליים בבית, אחרי התקנת בקר מתאים לא תצטרכו עוד לגשת וללחוץ על הכפתור בכל פעם שתרצו לשנות את חדירת האור מבחוץ פנימה או את רמת הפרטיות – החל מפתיחה מלאה, דרך דרגות ביניים ועד להאפלה מוחלטת. אמנם גם היום יש שלטים רחוקים לתריסים חשמליים ולכן לא צריך באמת לקום מהספה, אבל כאן מדובר בעולם אחר כי מדובר במערכת שניתן לתכנת אותה על פי צרכיכם. לדוגמא, ניתן לקבוע תוכנית שבה בשעות מסוימות התריס נפתח באופן חלקי או מלא, בין אם אתם בבית או בחוץ, ומבלי שתצטרכו להורות לתריס לעשות זאת שוב ושוב. כמו כן, ניתן לשלוט על התריס ממכשירים כמו סמארטפון או טאבלט באמצעות אפליקציה ייעודית, ולמשל לפתוח ולסגור את התריסים אפילו אם אתם נמצאים מחוץ לבית בעבודה, בקניות וכדומה.

ויש עוד הרבה אפשרויות בבית חכם. לדוגמא, המערכות של הבית מאפשרות שליטה דומה לזו שתוארה לעיל במערכת קולנוע ביתית, במערכות האבטחה של הבית כגון מצלמות, אזעקה או גלאי תנועה, וכן בשער של חניית הרכב, במערכת התאורה של הבית, בדוד חימום המים, במערכת ההשקיה בגינה, ואפילו במכונת כביסה ובתנור.

 

איך עושים את זה?

אז איך הופכים בית לבית חכם? הדבר תלוי במספר משתנים כגון רמה התחכום והאביזרים שאתם מעוניינים להפוך לחכמים, מצב התשתיות בבית שלכם ומסגרת התקציב שאתם מוכנים להקדיש לנושא. יחד עם זאת, בעלויות סבירות לחלוטין ניתן להפוך מכשירים ואלמנטים חשמליים בסיסיים בבית לחכמים, וזאת על ידי התקנת בקר או מפסק ייעודי שאינו כרוך בעלויות גבוהות.

כך למשל, בדרך האתר שלנו תוכלו להזמין מפסק חכם המשלב שליטה בתריס חשמלי ובתאורה באותה בקופסא, המחליף את המתג הקיים. מדובר במפסק בעל עיצוב סופר-מודרני ומינימליסטי בעל גימור יוקרתי, העשוי מזכוכית קריסטלית. למעשה זהו מסך מגע לכל דבר המאפשר לכם להפעיל ולשלוט בנוחות גם בתאורה וגם בתריס באמצעות אפליקציה ייעודית. כמובן שאת התקנתו יש לבצע עם חשמלאי מוסמך. זוהי רק דוגמא אחת ויש אביזרים רבים נוספים באתר שלנו, ביניהם מפסק חכם לדוד, גלאי עשן חכם, שקע חכם נייד, מפסק חכם לתאורה, בקר חכם לתריס חשמלי, ועוד.

 

להזמנת אביזרים לבית חכם

אביזרים לבית חכם ניתן להזמין כבר עכשיו דרך אתר החברה. לפרטים נוספים ולקבלת סיוע מהצוות שלנו הנכם מוזמנים לפנות אל חברת אדי אור בטלפון 09-9585735.