מוצר נוסף בהצלחה
2022-10-20T11:49:03+03:00

הבית שלנו מורכב מלא מעט אלמנטים שיחד הם אלה שיוצרים את אותה אווירה ואת אותו חלל, שבו אנו שוהים לרוב לא מעט. בין אם זה הסלון של הבית, המטבח או אולי אחד מחדרי השינה או הרחצה, שילוב נכון של גופי תאורה הוא קריטי לטובת העניין. בחירת גופי תאורה לבית איננה עניין של מה בכך והיא מצריכה התייחסות לפרמטרים שונים. יש לא מעט נקודות שיש לקחת בחשבון כשמחפשים גופי תאורה חדשים, בין אם במסגרת עיצוב הבית החדש שזה עתה רכשנו או בנינו ובין אם לאחר שיפוץ. איך עושים את זה נכון, איך בוחרים תאורה לבית? על כך, במאמר הבא. 


 

סטייל נהדר או פונקציונאליות

עיצוב תאורה לבית שנעשה בצורה הנכונה יכול לעשות את כל ההבדל בין חלל שנעים לחיות בו לבין כזה שפחות. ולכן, אם אתם עוסקים בנושא בחירת תאורה לבית, עליכם לבחון שתי נקודות עיקריות, שהן הקו המנחה: סטייל לעומת פונקציונליות. עיצוב מנורות לבית חייב לכלול את שני האלמנטים האלה, ולו כדי לקבל פתרון מוצלח. על גופי התאורה ליצור, מבחינה עיצובית, את הלוק שבו מעוניינים, אך במקביל גם לספק מענה לכל הצרכים. למשל, למקום שבו מעוניינים בתאורה חזקה, למשל חדר עבודה, פינת קריאה או אפילו במטבח, גופי תאורה חזקים שמייצרים את כמות האור הנדרשת הם הפתרון המתאים. למקום שבו רוצים תאורה שהיא חלשה יותר יחסית, כמו במסדרון,  גופי תאורה שאינם חזקים מדי בעוצמם יהיה המענה הנכון לאותו חלל. בסלון כדאי להשקיע בגופי תאורה מסוגננים ויפים וכדי לעשות זאת כהלכה יש להגדיר את הקו העיצובי הקיים ולוודא שכל האלמנטים מתאימים.

 

גופי תאורה הם אלמנט דקורטיבי לכל דבר שחייב להיות פונקציונאלי. שילוב נכון בין פונקציונאליות וסטייל יוליד את המענה שלו זקוקים לכל חלל. עוצמת האור בהתאמה מלאה לצרכים, ולאותה נקודה שבה רוצים להתקין את גוף התאורה, היא זו שתאפשר לנו להשתמש במקום כהלכה וליהנות ממנו בדיוק כפי שאנו רוצים. כדי לצפות בטלוויזיה איננו זקוקים לתאורה חזקה, אך כדי לבשל ולאפות וגם כדי לקרוא ולעבוד, גוף תאורה שחזק מספיק יעשה את העבודה כהלכה. כמובן שכדאי גם לקחת בחשבון את עניין בזבוז האנרגיה ולחפש גופי תאורה שאינם צורכים כמות רבה מדי של חשמל, ובייחוד אם אלה גופי תאורה עוצמתיים. 


 

שילובים נכונים

כדאי מאד שישלוט בבית קו עיצובי אחיד. אפשר כמובן לשלב בין כמה סגנונות, אך המטרה היא בסופו של דבר ליצור הרמוניה שנעימה לעין. ולכן כל גוף תאורה שבוחרים חייב להשתלב לצד גופי התאורה האחרים, הקיימים בחלל, וכמובן לצד האלמנטים העיצוביים השונים שבו, בין אם אלה הרהיטים, התמונות שעל הקיר או כל אלמנט קישוטי אחר. כיום תוכלו למצוא גופי תאורה יפהפיים עם קווים עיצוביים שונים, כולל קו עיצובי קלאסי, מודרני יותר, כפרי וגם וינטאג'.


 

כמה זה עולה

רוצים לדעת איך לבחור תאורה לבית שתשרת אתכם כהלכה? אם בחנתם את עניין הסטייל ואת עניין הפונקציונאליות, כדאי לכם גם להתייחס למחיר. איכות, כפי שקורה בלא מעט מקרים אחרים, באה לידי ביטוי גם בעלויות וככל שגוף התאורה איכותי יותר, מחירו יהיה גבוה יותר. יחד עם זאת, אין הכוונה כאן שאתם צריכים להשקיע סכומי עתק לטובת העניין או אולי לשבור תכנית חיסכון כדי למלא את הבית שלכם בגופי תאורה שנכונים לו. עליכם לדאוג להשוות ולבדוק ולזכור שמוטב להשקיע קצת יותר כדי לקבל גוף תאורה שישרת אתכם לאורך זמן וגם יספק לכם מענה נקודתי מוצלח. ישנם היום גם מבצעים מיוחדים והנחות שעוזרות להוזיל את העלויות ואפשר גם למצוא גופי תאורה מאיכות גבוהה במחירים נוחים. כדאי לפנות לחנויות המתמחות בכך, שמציעות טווח רחב של אפשרויות וגם מחירים. 

 

מעצבים את הבית מחדש ומחפשים גופי תאורה מתאימים? סטייל נהדר, תאורה באיכות טובה וגם מחיר הוגן הן נקודות שחשובות לכם? אדי אור היא הכתובת הנכונה. כאן תמצאו מגוון רחב של גופי תאורה המתאימים לחללים שונים. לקבלת מענה לכל שאלה ופרטים נוספים על המוצרים, אתם מוזמנים ליצור קשר בטלפון 09-9585735