מוצר נוסף בהצלחה
2022-10-20T11:42:08+03:00

ישראל היא מדינה חמה מאד ויש לא מעט דרכים להצטנן במזג אוויר שכזה. המזגן מככב בבתים רבים ובשנים האחרונות גם מאוורר התקרה שמגיע במגוון רחב מאד של דגמים. בחירת מאוורר תקרה איננה עניין של מה בכך והיא מצריכה התייחסות לפרמטרים שונים לפני הרכישה. בשל המבחר העצום והצרכים המשתנים, חשוב מאד לעשות זאת צעד צעד ולהתייחס לכל הנקודות החשובות בטרם הקנייה. אז, כיצד בוחרים מאוורר תקרה? הנה, לפניכם, מדריך מקוצר שיעזור לכם לבצע את המשימה החשובה הזו בצורה הנכונה.



  • היכן מתקינים את המאוורר – בחירת מאוורר תקרה מתחילה בהתייחסות למקום שבו צפויים להתקין אותו, למיקום ההתקנה. ישנם מאווררי תקרה שמתאימים לחדרים הפנימיים של הבית, לאזורים שהם יבשים וגם סגורים, ויש מאווררי תקרה שמתאימים לחוץ, כמו מרפסת מקורה. כיום אפשר למצוא אפילו מאווררים שאפשר להתקין במקומות החשופים לשמש ולמים, מאווררים שמוגנים כהלכה. הבחירה בין שלוש האפשרויות הללו תלויה, כאמור, במקום עצמו ויש לקחת זאת בחשבון כשעוסקים בשאלה איך בוחרים מאוורר תקרה. לא לעשות מה שכולם עושים אוטומטית, וזה להתקין את המאוורר היכן שיש נקודת תאורה קיימת בחלל. הנקודה הזו היא לא תמיד המקום האידיאלי להתקנת מאוורר, וכדאי שעניין זה לא יהיה שיקול מרכזי וודאי לא כשמחפשים את המקום הנכון להתקנה, כזה שיספק לכם את המענה המתאים. 
  • גודל המאוורר בהתאם לגודל החדר – מאווררי התקרה של היום מגיעים במידות ובעיצובים שונים. מאוורר שעובד בצורה יעילה הוא מאוורר שמותאם לגודל החדר. אם החדר גדול, אין טעם להתקין מאוורר תקרה קטן וקומפקטי ואם החדר קטן מאד, מאוורר גדול מדי יהיה בזבוז של חשמל. במקרה הזה, כשמחפשים מאוורר תקרה קוטר המאוורר הוא בהחלט נקודה חשובה שיכולה להשפיע על טיב ואיכות הקירור שהוא מציע. 
  • באיזה גובה – התאמת מאוורר תקרה לגודל החדר היא לא הנקודה היחידה שיש לבחון כשמחפשים מאוורר תקרה חדש, אלא גם גובה התקרה ביחס למאוורר שאותו מתכננים לרכוש. גובה מאוורר תקרה מוצלח מותאם לגובה התקרה וגם למידות המאוורר והעיצוב שלו. אם המאוורר גדול ותופס מקום רב, חשוב לתלות אותו גבוה מספיק, שכן הוא עשוי להקשות על ההתנהלות בחדר וגם להוביל לכדי מצב של אי נוחות. הגובה האידיאלי לתליית מאוורר הוא 2.5 מטר מהרצפה.
  • עיצוב מתאים – מעבר להיותו אלמנט שמקרר ומאוורר את החדר, מאוורר התקרה יכול לשמש גם כפתרון דקורטיבי בפני עצמו, ובייחוד בעידן של היום, כשמוצעים לנו מבחר נהדר של פתרונות, בדגש על איכות ועל סטייל. הגוונים של המאוורר, כולל גווני הלהב שלו, העיצוב הכולל של המאוורר והמראה, כל אלה ועוד יכולים לשדרג את המראה הקיים ולהפוך אותו למיוחד עוד יותר. קחו בחשבון את הקו העיצובי של החדר או המקום שבו אתם רוצים להתקין את המאוורר, וודאו שהוא ישתלב באופן הרמוני ונכון ליצירת מראה שלם.
  • כמה זה עולה – כשמחפשים מאוורר תקרה איך לבחור היא השאלה המרכזית שעולה, והיא נוגעת בכמה נקודות חשובות, ביניהן גם המחיר. מאווררי התקרה של היום מגיעים בטווח רחב מאד של מחירים, הנקבעים בהתאם לטיב ולאיכות אותו מאוורר. מאוורר תקרה הוא לא מוצר שמחליפים בתדירות גבוהה והוא אמור לשרת אותנו למשך תקופה ארוכה. ולכן, כדאי אמנם לערוך סקר שוק ולהשוות מחירים, אך לא מומלץ לחפש את הזול ביותר, שייתכן מאד שבהמשך יעלה לכם ביוקר. איכות גבוהה היא נקודה שאסור לכם להתפשר עליה וגם אם המשמעות לכך היא עלות גבוהה יותר מכפי שתכננתם.
  • אחריות – שימו לב שאתם מקבלים אחריות עם המאוורר, בעת הרכישה. כך תדעו שבמקרה של תקלה או בעיה כלשהי הקשורה במאוורר שרכשתם, יש כתובת שתוכלו לפנות אליה ולהיעזר בה בעת הצורך. 


מחפשים מאוורר תקרה חדש? איכות גבוהה וגם סטייל הן נקודות שחשובות לכם? אדי אור היא הכתובת הנכונה. כאן תמצאו מבחר רחב של מאווררים של מותגים נחשבים, המביאים אתם את האיכות הגבוהה החשובה ומוצעים לכם במחירים הוגנים. לקבלת מענה לכל שאלה ופרטים נוספים אודות המאווררים, אתם מוזמנים ליצור קשר בטלפון 09-9585735