מוצר נוסף בהצלחה
2021-08-12T11:14:43+03:00

המקום הנכון לקניית כלי עבודה נטענים גרין וורקס
חברת אדי אור מעמידה לרשותכם שורה ארוכה של כלי עבודה חשמליים נטענים, בין היתר של גרין וורקס – מותג מוכר ומוערך המתמחה בייצור כלים נטענים למגוון עבודות לרבות גינון. מדובר בכלים איכותיים, אמינים וחזקים המאופיינים בזמן עבודה ממושך, בטעינה מהירה, בנוחות גבוהה ובביצועים מצוינים, אותם אנו מציעים במחירים נוחים ואטרקטיביים.

אנו מציעים כלי עבודה נטענים גרין וורקס המתאימים לכל סוג עבודה נדרשת, לרבות מברגת, מלטשות, פטישונים, מסורים עגולים, מסורים אנכיים, משחזות, סט כלי עבודה נטענים המשלב מספר כלים  במארז אחד, ועוד. מהכלים ומפרטיהם הטכניים תוכלו להתרשם בעמודים הרלוונטיים לכל מוצר, ותוכלו להזמינם בקלות ובבטחה דרך האתר שלנו עם אפשרות לאיסוף עצמי בחינם או משלוח עד אליכם לבית. בנוסף, לרשותכם עומד צוות מיומן ובעל ניסיון רב, שמזה שנים משרת לקוחות דרך החנות הפיזית שלנו באזור התעשייה של הרצליה, וישמח לעמוד גם לרשותכם בכל שאלה ועניין.

 

בחירה נכונה של כלי עבודה נטענים

כלי עבודה חשמליים נטענים, כמו  כל כלי עבודה אחר חשמלי או ידני, צריכים לתת מענה מדויק ואפקטיבי ככל הניתן לעבודות הנדרשות, ורכישתם כרוכה לרוב בסכום לא מבוטל. על כן, יש להשקיע מחשבה ברכישתם ולהבין מה אתם צריכים. כך למשל, כלי עבודה נטענים גרין וורקס או מכל מותג אחר מתאימים בעיקר לעבודות שבהם נדרשת ניידות, ואין רצון ולעיתים גם יכולת להתחבר בכבל לספק חשמל. אכן, התנהלות עם מסור או פטישון אשר כבל חשמלי יוצא מהם, עלולה להיות מכבידה ולא נוחה עבור אנשים רבים. אין ספק שכלי עבודה נטען הרבה יותר נוח ומאפשר גמישות ויעילות בהתנהלות, לכן מדובר במוצרים כה פופולאריים בימינו.

מצד שני, יש לזכור כי כלי עבודה חשמליים נטענים מוגבלים מבחינות שונות. לדוגמא, הם מוגבלים מבחינת משך העבודה ולכן לרוב מגיעים במארז עם שתי סוללות ליתיום, דבר המאפשר לעבוד עם סוללה אחת בעוד השנייה נטענת, ואחר כך להחליפן. בנוסף, מכשירים נטענים הם באופן כללי פחות חזקים מכאלו המחוברים לחשמל, אם כי הדבר אינו מגביל את מרבית העבודות השגרתיות. מאידך, אם אתם צריכים כלי עבודה לצורך עבודות מאומצות מאוד וממושכות מאוד, וזאת בסביבה בה יש חיבור למערכת החשמל, יש להתייעץ עם הצוות המקצועי שלנו ולבחון האם כלי נטען הוא באמת הבחירה הטובה ביותר.

מעבר לכך, בבחירה של סט כלי עבודה נטענים או של כלי אחד, יש לשים לב להבדלים בין הכלים השונים ולהבין את משמעותם. כך לדוגמא, מסור אנכי (ג'יגסו) עשוי להיות נוח יותר לעבודה לפעמים ופחות מאסיבי ממסור עגול, וגם מאפשר לבצע חיתוכים שאינם ישרים. מאידך, עם מסור עגול ניתן לחתוך קורות ופלטות באופן ישר ומדויק, שכמעט ואינו אפשרי עם מסור אנכי. כמו כן, ישנם הבדלים בין מברגות פשוטות, בין מברגות/מקדחות ובין מפרגות אימפקט. המברגות הפשוטות בהחלט עושות את העבודה אולם אם רוצים לקדוח איתן יש ליישם חיבור מיוחד לחיבור מקדח, ולרוב גם כך מתקבלת יכולת מוגבלת מבחינת עומק הקידוח בקירות שונים. לעומת זאת, מברגה/מקדחה בהחלט נועדה לקידוחים שכן היא עוצמתית יותר וכמובן גם משמשת כמברגה, אבל פחות נוחה עבור עבודות קטנות בשל משקלה.

 

להזמנת כלי עבודה חשמליים נטענים

כלי גינון חשמליים נטענים ניתן להזמין כבר עכשיו דרך אתר החברה. לפרטים נוספים ולקבלת סיוע מהצוות שלנו הנכם מוזמנים לפנות אל חברת אדי אור בטלפון 09-9585735.